tirsdag 16. mars 2010

11 kommentarer:

  1. Romtallerken? Grønne menn? Fremkomstmiddel for Grønne damer?

    SvarSlett
  2. Garantert hokjønn. Frå Mars!

    SvarSlett
  3. dreie
    rundt om sentrum
    kule blir det heile
    toppar seg svinn blir borte mens
    du ser

    *tapastakkeklapp*

    SvarSlett
  4. Ja det vart noko sentrafugalt over dette.
    :)

    SvarSlett
  5. Her gjekk det for fort rundt:-sentrifugalt-

    SvarSlett
  6. Jeg ser du liker å leke med vann, selv om akkurat denne kanskje er noe annet? Det er morsomt - og vanskelig. Det er en kunst bare å kunne se det enkle i det kompliserte.

    Takk for kommentaren!

    SvarSlett
  7. Favorittar er former i vatn og skuggar.
    Det stemmer at det er morosamt og vanskeleg.
    (no blir eg aldri ein god fotograf, teknisk sett men motiva veltar inn!)
    Arti at du stakk innom, ikkje så langt unna Kongen det! :)

    SvarSlett
  8. Her tok eg feil Rune gitt.
    Du var ikkje Rune med Kongen så eg får seie Prins da!
    Utruleg fine bilete du har på bloggen din!

    SvarSlett
  9. delikat bilde, får pussig nok veldig lyst på herlig, frisk portugisisk hvitvin akkurat nå

    SvarSlett
  10. Hei Arne.
    Hadde du fått lyst på italiensk kvitvin hadde det ikkje berre vore pussig men da hadde du vore synsk!
    Hei Anne Sophie.
    Ja endeleg fekk eg til ein sirkel med litt fart i. Ikkje rart kanskje så fort som kloden sviv rundt! :)

    SvarSlett